Facebook Games "Yakuza"


       Entri aku pada kali ini cukup biasa, santai dan bersahaja. Boleh dikatakan semua orang tahu apa itu "Facebook", dan ramai juga yang tahu dan main applikasi di "Facebook". Antaranya ialah Yakuza Lord, aku malas nak citer panjang-panjang pasal aplikasi lain sebab tajuk entri ni ialah Facebook Games "Yakuza". ^_^  Aku nak citer pasal Yakuza jer, eh yang sebenarnya gua bukan nak bercerita tapi gua nak bertanya u all siapa yang main aplikasi Yakuza ni. Kalau-kalau korang ada main aplikasi ni jangan segan silu la add aku kat aplikasi korang.. klik jer link ni Luffy Lvl 102 yang masih lagi sengal..
       Sekian, terima kasih.. hik hik

Dah Baca Tu Jangan Ler Lupa Tinggalkan Komen OK !!

Anda Juga Mungkin Meminati Artikel Ini :

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))