Sayonara 2009


       Semua org dok sebok ucap selamat tinggal tahun 2009 dan selamat datang tahun 2010 so aku pun nak ucapkan gak la.. Korang jer nak ucap, aku pun xnak terlepas gak. hehe. Selamat tinggal tahun 2009, kau tinggalkan aku sebelum aku mencapai impian, huhu. Byk lagi yang belum aku capai sepanjang tahun ni so terpaksalah aku carry impian tu ke tahun depan. Semoga tahun 2010 memberikan sesuatu yg cukup bermakna bagi diriku. Aku harap tahun depan aku bleh tambah lagi satu cawangan dan menambahkan wang saku yang hampir kering ni. Sayonara 2009 and welcome 2010, gambateh for me.
       Aku start blogging ni 3 hari sebelum akhir tahun 2009 so aku harap bila hujung tahun 2010 nanti aku bleh tulis satu entri yang menggembirakan aku kat blog ni. Amin. Banyak yang berlaku dalam tahun ni, yang sedih serta menggembirakan dan xlupa juga yang aku tatau sedih ker gembira. Kategori kelu gak la ( tgk aje ) no respon. haha. Kedatangan org baru dalam keluarga ( anak saudara la tu ), aku punya tatau lagi bila mmg best gak la bila ada anak saudara baru ni. Hari² aku balik rumah semata² nak main ngan dak kecik tu. ^_^.
       Berita sedih lak bila salah sorg dr ahli keluarga aku dijemput oleh yang maha esa. Sesungguhnya lebih menyayangi dia dari kami sekeluarga. Memang sedih sgt sebab aku xsmpt nak tunaikan hasrat aku nak gathering semua ahli keluarga bercuti, dan party hujung tahun. Semua aku support ( impian aku pada akhir tahun ni la tu ). Buat pertama kalinya slps aku hbs belajar dan mulakan perniagaan sendiri aku nak spend duit tuk gathering family la sikit². So mcm return the favor la sebab byk bagi sokongan kat aku masa memula start berniaga dulu. Sekarang ni aku bleh dikategorikan sebagai sedikit berjaya gak la, aku xnak selama²nya still bawah ketiak family macam anak manja la kan... busuk wooo duduk bawah ketiak, haha gurau jerk. Asyik nak habiskan duit depa jer kan bila lak aku nak balas. Syukur alhamdulillah walaupun kehilangan salah sorg anggota keluarga akhirnya dapat gak aku buat gathering, dan akhirnya poket buruk aku kering kembali.. hik hik.
       Welcome 2010, aku harap tahun ni membawa lebih berkat dan "ong" bahse cina. bkn aku xreti nak bersyukur dengan apa yang ada tapi kalau aku dapat lebih aku bleh spend lebih tuk family dan tolong org yang memerlukan. tolong menolong ni kan amalan mulia, aku xnak terlepas gak register dalam golongan yang menolong ni sebab tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima. Aku nak jadik org baik gak, huhu. ko jaga² 2010 jangan wat hal, satgi aku sesah ko. ^_^. Ok la to all 1Malaysian people wish u all happy jer la kot. Adios amigos, gambateh for me in 2010...

Dah Baca Tu Jangan Ler Lupa Tinggalkan Komen OK !!

Anda Juga Mungkin Meminati Artikel Ini :

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))