Antivirus Yang Mantap Dan Ringan !!!





Makin mantap antivirus ni.. dalam banyak-banyak antivirus kategori percuma aku lebih suka avast sebab ringan dan laju.. company support pun memang mantap. Sekarang ni avast keluarkan versi yang baru iaitu Avast5 dan aku pun dah cuba versi baru ni, memang lagi ringan dan dengan interface yang makin moden dan cun..

Versi 5 ni menggunakan live platform untuk register versi percuma, jikalau sebelum ni anda perlu ke laman official web dia untuk mendaftarkan perisian yang percuma. Versi ini juga menggunakan sistem alert bunyi yang baru dan canggih. Di bawah ini aku sertakan sedikit review interface dia..







Sebenarnya dah banyak antivirus yang aku cuba dan dalam banyak-banyak yang aku pakai dan install untuk pelanggan aku Avast ni di antara yang terbaik dan mantap ditambah pula dengan interface yang makin cun dan cukup ringan bila beroperasi di sistem komputer anda.. Nak download pergi kat Avast5 , bila dah siap download tekan setup file dia dan segala-galanya siap untuk beraksi di pc ataupun laptop anda..

4 Komen Telah Diterima, Terima Kasih Yer!!

Anda Juga Mungkin Meminati Artikel Ini :

cybernetic88 said...

aha. aku pkai eset je bro. btw eset pon ok jgk. hee. ikut masing2 ske av yg mane. sstngh av ade fungsi baik diew mcm detect laju. papepon nice sharing. mungkin aku guna av ni untk format komputer org. hee =P

Ichigo said...

eset aku ada pakai gak dulu, best juga nod32 tu.. btw aku stop pakai sebab malas nak cari dia punya key. yang aku suka dekat avast ni sebab update dia laju dan juga ringan kalau run dekat pc ataupun laptop.

Ichigo said...

dan satu lagi avast ni gunakan resources yang sedikit jikalau nak dibandingkan dengan eset so in meantime less laggy. apa yang menjadikan avast ni lain dari av yang lain ialah kita boleh perform boot-time scan yang mana kebanyakan av lain yang popular tidak sediakan untuk user.. boot-time scan ni boleh menghapuskan virus sebelum merebak ke mana-mana file yang lain

rizputra7 said...

aku dulu pernah pakai avast..tapi sekrang avira..avast dah ok kot sekrang nie...nanti aku try install balik

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))